Všeobecné obchodné podmienky

Nákup v obchode je umožnený len právnickým osobám, organizáciám a fyzickým osobám-podnikateľom s prideleným IČO.

Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP„) sa riadi predaj tovaru (ďalej len „tovar„), spoločnosťou Edu Work s.r.o., so sídlom SNP 754/3, 905 01 Senica, IČO: 36254118, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 14074/T, IČ DPH: SK2020188973 (ďalej len „predávajúci„), a to v prípadoch, pokiaľ jednotlivá ponuka, kúpna zmluva alebo kogentné ustanovenia platných právnych predpisov nestanovujú inak.

I. Všeobecné ustanovenia

Tieto VOP sa vzťahujú na zmluvné vzťahy, ktoré vzniknú medzi predávajúcim a kupujúcim: fyzickou osobou – podnikateľom alebo právnickou osobou (ďalej len „kupujúci“) uzatvorením kúpnej zmluvy a tvoria súčasť každej kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi zmluvnými stranami. Uzatvorením kúpnej zmluvy sa rozumie zakúpenie tovaru kupujúcim od predávajúceho na webovej stránke obchod.eduwork.sk.

  1. Kupujúcim je osoba podľa čl. I bodu 1 týchto VOP, ktorá vyplnila a odoslala objednávku prostredníctvom webovej stránky predávajúceho.
  2. Kupujúcim podľa predchádzajúcej vety je tiež osoba, ktorá si ponúknutý tovar objednala telefonicky, alebo zaslaním e-mailu a e-mailom, alebo ústne potvrdila akceptovanie cenovej ponuky predávajúceho a súhlas s VOP. 
  3. Zadaním objednávky a potvrdením oboznámenia sa s týmito VOP, kupujúci pristupuje k týmto VOP predávajúceho, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy a sú prístupné na webovej stránke predávajúceho. 
  4. Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

II. Uzatvorenie kúpnej zmluvy

       1.   Predaj tovaru sa uskutočňuje na základe kúpnej zmluvy uzavretej medzi predávajúcim a kupujúcim.

       2.   Kúpna zmluva je uzatvorená na základe záväznej objednávky tovaru kupujúcim a jej akceptácií zo strany predávajúceho. Objednávku a jej akceptáciu je možné urobiť ústne, písomne, telefonicky alebo prostredníctvom kúpy na diaľku, tj. prostredníctvom e-mailu či internetového obchodu predávajúceho na webovom sídle obchod.eduwork.sk. Akceptácia objednávky zo strany predávajúceho môže prebehnúť aj konkludentne dodaním tovaru.

        3.   Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za tovar dohodnutú cenu. Kupujúci berie na vedomie, že odoslanie objednávky predávajúcemu sa kvalifikuje ako návrh na uzavretie kúpnej zmluvy v zmysle § 409 a nasl. Obchodného zákonníka, pričom záväznou súčasťou kúpnej zmluvy sú aj tieto VOP. Potvrdením objednávky predávajúci akceptuje návrh kupujúceho na uzatvorenie kúpnej zmluvy.

        4.   Pri zadaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru.

        5.   Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „Objednať„. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.

        6.   Kupujúci objednáva tovar objednávkami.

Objednávka musí obsahovať aspoň:
              a.       označenie kupujúceho s uvedením jeho identifikačných údajov,
              b.       presnú špecifikáciu tovaru,
              c.       určenie počtu kusov a veľkosti tovaru,
              d.       cenu podľa platného cenníka,
              e.       požadovaný termín a miesto dodania.

         7.   Ak predávajúci nebude schopný objednávku splniť, zašle kupujúcemu ponuku so zmenou podmienok, za ktorých je schopný tovar, prípadne jeho časť dodať. Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu, či novú ponuku prijíma (ďalej len „zmenená objednávka„). 

          8.   Predávajúci nie je povinný dodať objednaný tovar, ak:
               a.       dodanie tovaru nie je možné ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré je možné od neho spravodlivo požadovať (napr. tovar sa už nevyrába alebo nie je na trhu dostupný z iných dôvodov),
               b.       kupujúci je v omeškaní s plnením akýchkoľvek záväzkov, ktoré má z akéhokoľvek právneho dôvodu voči predávajúcemu,
               c.       na majetok kupujúceho bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu, vyhlásený konkurz, zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nemajetnosť, kupujúci je v likvidácii, bol naň podaný návrh na reštrukturalizáciu, bola povolená reštrukturalizácia alebo existuje iný závažný dôvod, pre ktorý možno predpokladať nesplnenie záväzkov na strane kupujúceho.

           9.   Zmluva je teda uzatvorená buď priamo dodaním tovaru kupujúcemu, akceptáciou objednávky zo strany predávajúceho, alebo akceptáciou zmenenej objednávky kupujúcim.
III. Objednávka spotrebiteľa 

           1.   Predávajúci neobchoduje prostredníctvom webového sídla obchod.eduwork.sk. Objednávky spotrebiteľov (fyzických osôb) nebudú vybavené.

IV. Kúpna cena, platobné podmienky a možnosti platby 

  1. Po dodaní tovaru bude kupujúcemu odoslaný daňový doklad (ďalej aj len „faktúra“) za tovar, a to odoslaním na adresu sídla kupujúceho priamo s tovarom, prostredníctvom pošty či e-mailom na dohodnuté emailové adresy. Splatnosť kúpnych cien a teda aj faktúr, je v dĺžke štrnástich (14) dní odo dňa vystavenia faktúry, pokiaľ z dohody zmluvných strán nevyplýva inak. 
  2. Kupujúci uhradí vyúčtovanú kúpnu cenu bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho uvedený na faktúre.
  3. V prípade, že kedykoľvek po uzavretí príslušnej kúpnej zmluvy dôjde k zvýšeniu nákladov predávajúceho na obstaranie či prepravu tovaru v dôsledku (i) zvýšenia ceny, za ktorú predávajúci tovar nakupuje od výrobcu alebo svojho subdodávateľa, (ii) zvýšenia ceny, resp. nákladov, za prepravu tovaru v medzinárodnej či vnútroštátnej preprave, (iii) vývoja kurzu cudzích mien či (iv) zavedenia nových daní a/alebo verejnoprávnych poplatkov (napr. ciel) a/alebo zmeny existujúcich daní a/alebo verejnoprávnych poplatkov, ktoré priamo súvisia s dodaním tovaru predávajúcim kupujúcemu podľa tejto Zmluvy, je predávajúci oprávnený dohodnutú kúpnu cenu tovaru zmeniť (navýšiť) v rozsahu, v akom má ktorákoľvek z vyššie uvedených skutočností dopad na zvýšenie nákladov predávajúceho na obstaranie či prepravu predmetného tovaru; alternatívne je predávajúci  oprávnený kupujúcemu  takto zvýšené náklady na obstaranie či prepravu tovaru v príslušnom rozsahu preúčtovať. Kupujúci sa zaväzuje takto zvýšenú kúpnu cenu tovaru, resp. preúčtované náklady predávajúcemu uhradiť. Nový cenník je platný od dátumu jeho sprístupnenia na webových stránkach obchod.eduwork.sk pri každom jednotlivom tovare, prípadne odo dňa uvedeného v novom cenníku, podľa toho, ktorý dátum nastane neskôr.
  4. Predávajúci negarantuje časovú platnosť kúpnych cien v prípade rovnakej objednávky, resp. doobjednávky v akomkoľvek časovom úseku. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, kúpna cena vygenerovaná v prípade konkrétnej objednávky sa po jej úhrade v lehote splatnosti už nemení.

V. Dodanie tovaru

Dodanie tovaru je prepravnou službou, poštou, alebo osobne. Preprava tovaru je zdarma. Pri zásielke s veľmi nízkou hodnotou, si predávajúci, vyhradzuje možnosť účtovať nevyhnutné prepravné náklady.

VI. Osobitné ustanovenia

  1. Predávajúci je oprávnený jednostranne tieto podmienky zmeniť. Zmeny týchto podmienok oznámi predávajúci kupujúcemu zverejnením na webových stránkach obchod.eduwork.sk. Ak nesúhlasí kupujúci so zmenami týchto podmienok, je oprávnený od zmluvy, ktorá bola uzatvorená za súčasných podmienok a ktorá by sa novými podmienkami menila, odstúpiť s výpovednou dobou jedného mesiaca odo dňa uverejnenia nových podmienok. Na zmluvy uzatvorené po zverejnení nových podmienok sa vzťahujú už nové podmienky, ak nie je v nich alebo v zmluve dohodnuté inak.
  1. Predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za škodu vzniknutú okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, napr. zásahy štátu, prevádzkovými, dopravnými a energetickými poruchami, poruchami systému elektronického obchodu, štrajkami či výlukami. Tieto okolnosti sú dôvodom k odkladu plnenia zmluvných povinností na strane predávajúceho po dobu a v rozsahu účinnosti týchto okolností. To isté platí, aj keď uvedené okolnosti nastali u subdodávateľov predávajúceho.

 
       3.   Kupujúci sa zaväzuje okamžite oznámiť predávajúcemu akékoľvek zmeny, týkajúce sa jeho oprávnenia na podnikateľskú činnosť, daňových povinností (najmä zmenu DIČ a správcu dane), jeho platného účtu a bankového spojenia a vzniku platobnej neschopnosti. V prípade vzniku platobnej neschopnosti kupujúceho sa všetky pohľadávky kupujúceho voči predávajúcemu stávajú splatnými v deň, keď sa predávajúci o tejto platobnej neschopnosti dozvedel. Predávajúci je oprávnený v tomto prípade žiadať okamžité vrátenie dosiaľ nezaplateného tovaru v neporušenom bezchybnom stave.
 
 
V Senici, dňa 24. 9. 2024

Tieto obchodné podmienky a všetky právne vzťahy z nich vyplývajúce a v ich súvislosti vznikajúce sa riadia predovšetkým príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka, v znení neskorších predpisov, a príslušnými ustanoveniami ostatných platných právnych predpisov Slovenskej republiky.

0
    0
    Košík
    Košík je prázdny.Vrátiť sa do obchodu